نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

نتیجه بازی لیورپول و اورتون+ ویدئو خلاصه بازی| آلیسون و پیکفورد؛ آس‌های دربی بندر

  • کد خبر: ۱۲۴۰۶۰
  • ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
نتیجه بازی لیورپول و اورتون+ ویدئو خلاصه بازی| آلیسون و پیکفورد؛ آس‌های دربی بندر
گلرهای دو تیم لیورپول و اورتون درخشیدند تا دربی بندر لیورپول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، هفته ششم لیگ برتر انگلیس با برگزاری دربی بندر لیورپول آغاز شد و لیورپول و اورتون به تساوی ۰ بر ۰ رضایت دادند.

در این بازی ۲ تیم بار‌ها روی دروازه یکدیگر موقعیت ایجاد کردند، اما آلیسون و پیکفورد مانع از باز شدن دروازه‌ها شدند. چند بار هم ۲ تیم تیرک دروازه هم را به لرزه درآوردند تا توپی از خط نگذرد.

اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، پیکفورد در جام جهانی قطر مقابل تیم ملی ایران با لباس انگلیس به میدان خواهدرفت.

با این تساوی اورتون به چهارمین تساوی فصلش رسید و باز هم در حسرت برد باقی ماند. اورتون ۴ امتیازی در رده ۱۵ جدول قرار دارد و در آن سو لیورپول ۹ امتیازی شد و به رده پنجم جدول رفت. آرسنال فعلا با پیروزی در تمامی بازی های قبلی صدرنشین بلامنازع لیگ برتر است. منچسترسیتی با یک برد کمتر در رده دوم است.

ساعت بازی منچستر و آرسنال در لیگ جزیره

در حساس‌ترین بازی این هفته فردا شب منچستریونایتد و آرسنال به مصاف هم می‌روند. این دیدار از ساعت ۲۰ روز یکشنبه برگزار می‌شود.  

منچسترسیتی دیگر مدعی قهرمانی هم امشب به مصاف استون ویلا می رود. 

 

ویدئو خلاصه بازی لیورپول و اورتون+ سیوهای پیکفورد و آلیسون

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->